Finns det någon finare än mig?

Näe, jag tror knappt det!

Jag ligger och ser så himla gossig ut på hallgolvet. Matte är hemma och är magsjuk. Då är jag det perfekta sällskapet! Jag tjatar inte, gnäller inte, ställer inte jobbiga frågor utan bara finns där med min guldiga päls och vackra bruna ögon :-)

Det var det folks! Nog med självuppvaktning för nu...På tal om uppvaktning så har vi två födelsedagsbarn i November månad. Det är ju självaste Melvin, lill-killen som håller på att bli stor (3 år!) osså är det ju JAG som fyller 10.

Jag fyller alltså jämna, hur ska ni fira mig då gott folk? Matte fick ju en finfin kamera och husse fick en Tallin-kryssning. Ni har ju några dagar att tänka ut något på :-)

Vad händer mer i november? Jo:

* Vi ska åka till slätta över en helg. Få go mat o jaga katt - det är grejor det!
* Husses far Erling kommer på besök till Götet
* Matte ska på Spa o Husse ska spela fotbollsturnering (vet faktiskt inte vad jag skulle välja av de två aktiviteterna - ha det gott el springa efter en boll....det är ju lika härligt tycker jag)
* Det är alldeles grått och disigt ute vilket kan tänkas resultera i kortare promenader. MEN jag nöjer mig inte förrän jag får mina nosningar. Då lägger jag mig bara platt på marken!

Ha det så gott!!

//Eder gyllene vän

Kommentarer
Postat av: Rex

Hm, jag har oxå en liten känsla ibland att promenaderna har en tendens till att bli kortare när vädret e lite grått och ruggigt, tror människorna verkligen att vi behöver nosa mer eller mindre beroende på vad det är för väder. Då skulle jag vilja påstå att man vill nosa MER vid lite taskigare och fuktigare väder, alla lukter liksom stiger sakta från marken upp till lilla nosen. Då vill åtminstone jag gå läääänge och nosa, lyfta på benet..lite här lite där.



Voffsi Rex

2009-11-17 @ 13:46:01
Postat av: Till Rexen!!

Tja Rex-kompis!



Ja, du har så rätt så. Visst är det underbart när det är regn och rusk och så mkt gott att lukta på!



Men usch, nu kommer snart nyår med alla smällar, det gillar jag inte. Har du hittat ngn bra lösning för det i år?



Voff!

//Anton

2009-11-25 @ 11:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0