I am stylish!

Hej gott folk!

Sicket väder vi har fått. Sol och värme som rena sommardagar. För oss hundar är det gottigast att inte gå så långa promenader mitt på dagen när det är så stekande hett men långa kvällspromenader är mumma det!

Denna helgen är husse i Stockholm och matte tar hand om mig. Det är alltid husse som badar mig annars men i dag passade matte på att skrubba mig ren med mitt lyxschampo. Jag älskar ju som ni vet att bada i havet men badkaret är inte riktigt min favorit. Matte körde en fuling och lurade dit mig med en bit ost! Pmfh!

Sen tror jag hon blev inspirerad av din matte Rex, som berättade att hon trimmade dig alldeles själv. Fram med saxen blev det och jag var så duktig som stod alldeles still. Innan hade ju husse fått ge sitt godkännande till proceduren men vi får se vad han säger när han kommer hem från storstan. Om jag säger som så, matte skulle nog inte direkt få jobb på någon hårsalong om hon sökte sig dit :-) Fast det är himlans skönt att bli av med så mycket hår. Tror jag tappade något kilo på några minuter minsann.

Njut av vädret!

/Voff

Kommentarer
Postat av: Rex

Visst e det gott att bli omskött, haha, även om man inte vill erkänna att bad och klipp e så gött men efteråt, wow då kan man fara å flyga som ett jehu genom lägenheten så mattorna krullar sig. Nå vad tyckte husse om mattes frisör försök? Jaja allt duger...bara det inte är så illa så man skäms när man går ut.



Vift på svansen.

2009-06-04 @ 09:27:30
Postat av: Anton till Rexen

:-) Ja, jag är ju inte den som skäms. Men skulle jag vara den så skulle jag nog gjort det. Till en början i alla fall. Nu har jag liksom vant mig, och det är kort och luftigt sådär. Husse tyckte det var helt ok men vet inte om han vågar lämna mig ensam en hel helg med matte igen :-)



Hoppas det är finemang med dig!



//Voff Voff

2009-06-04 @ 12:24:47
Postat av: Anonym

Haha, jag tror du haft finfint m matte inklusive stylingen, husse kanske e lite avundsjuk att han inte fixade till dig lika snyggt, hoho! Jodå allt e bra m mig ska nog få gå en omgång m trimmern när det varma vädret återkommer.



Voffelivoff!

2009-06-05 @ 14:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0