Glad sommar på er!

För midsommar har det ju redan varit. Hoppas ni hade en fin midsommar mina vänner! Jag hade det smaskens på Öland. Mycket mat och mys!

Voffelivoff!



Här är en av de få saker som jag inte gillar att äta...jordgubbar!



Den här korven ville jag däremot gärna sätta tänderna i!



Och får jag inte det kan jag se så här trumpen ut. *



Här är dock en glad kille som posar!



O Menne busar i bilen hem!

* ps. sen fick jag smaska på lite korvar och annat. Det gäller bara att koppla på charmen vet ni! De guldbruna ögonen och min lockiga päls kan ju ingen motstå.

Kommentarer
Postat av: Rex

Hej Anton!

Jag önskar detsamma till dig.Ha det riktigt gott m gräsrullningar, en snutt korv från grillningen och kanske lite bad och lååånga svala kvällspromenader.



Vift på svansen

2009-06-29 @ 14:32:10
Postat av: Till Rexen

Det samma till dig killen!! Har du vart och badat i plurret än?



//Voff voff

2009-07-15 @ 20:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0